In het zweet voor de ‘rode neuzen’ tijdens de New York Marathon
Staten Island, Brooklyn, Queens, The Bronx en Manhattan, Verrazano-Narrows Bridge, Pulaski Bridge, Queensboro Bridge, Willis Avenue Bridge en Madison Avenue Bridge. Five Boroughs… Five Bridges… 26.2 Miles… ca. 40.000 runners… 2.500.000 toeschouwers…
Dát is de jaarlijkse New York Marathon.
Op 4 november 2012 nemen weer honderden Nederlanders aan dit spektakel deel. Onder andere Marjo Demarteau, die als echtgenote van de directeur van een van de partners van CRM excellence (CRM2Care) deze uitdaging aangaat. Enige tijd geleden werd zij door een ambassadeur van Cliniclowns Nederland benaderd om dit jaar mee te lopen in de New York Marathon en op die wijze geld op te halen voor het fantastische werk van de ‘roden neuzen’ organisatie.
Marjo gelooft dat elk kind een lach per dag verdient en hoort te krijgen. Dat dit lang niet altijd vanzelfsprekend is weten we natuurlijk allemaal. CliniClowns geeft deze kinderen op moeilijke momenten die welverdiende afleiding en plezier in hun leven. Gezamenlijk met Marjo geloven we in de beleving van die lach!
Omdat wij graag meehelpen om deze lach, de droom voor vele kinderen, mogelijk te maken, sponsoren wij Marjo. Want wie wil er nou niet iedere dag een glimlach ervaren, zien en ontvangen? Ontvangen of krijgen gaat vaak niet zomaar vanzelf. Net zoals bij onze CRM projecten is daar inzet voor nodig, een investering, iets dat je (weg)geeft. Via deze blog willen we ook u enthousiasmeren om te ‘geven’ aan de Cliniclowns en willen wij u graag, geheel vrijblijvend, wijzen op de mogelijkheid om Marjo of een van de andere lopers te sponsoren.
Dat kan via deze website
Trackback van jouw site.