Social Business en CRM

Geschreven door Marielle Dellemijn op . Geplaatst in Blog

Social Business:  ‘Met behulp van social media medewerkers laten samenwerken, communiceren, kennis delen, verbinden en waarde toevoegen ter ondersteuning van het primaire proces van de onderneming.’

Social business is het vermogen van een organisatie om haar communities in te zetten om haar resultaten te verbeteren. Medewerkers zijn in dialoog met elkaar, met klanten, leveranciers en overige externe
partijen en voegen zo waarde aan elkaar toe.

In onderstaande infographic laten we zien hoe een social business er uit kan zien. Centraal staat uiteraard de klant en de doelen die je met social business wilt bereiken.

Social-Business-en-CRM

Deze infographic hoort bij het whitepaper: Wat trendwatchers zeggen over 2014 en wat dit betekent voor uw CRM strategie

Marielle Dellemijn

Marielle Dellemijn

Marielle Dellemijn is directeur van CRM excellence, specialist op het vakgebied 'CRM voor directies' en gericht op het vaststellen en implementeren van een toekomstgerichte CRM-strategie, waarbij inbedding in de organisatie een belangrijk speerpunt vormt.